چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

خدمات شرکت ما توسط مشاورین و کارشنا سان مجرب و مسلط به زبانهای آلمانی، فارسی ، فرانسوی و انگلیسی ومتخصصین امور بین الملل به شما ارائه داده میشود و رضایت شما همواره برای ما حائز اهمییت میباشد.

درباره آلمان ایران

آلمان ایران بخش مهاجرت و نام تجاری شرکت مشاوره تجاری آریان (Arian International Consulting) در شهر هایدلبرگ آلمان میباشد. مشاوره تجاری آریان با سابقه و تجربه پانزده سال فعالیت مستمر در زمینه روابط بین الملل و روابط تجاری ایران و آلمان، از سال 2010 میلادی خدمات گسترده ای در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت از طریق را ه های قانونی و طبق قوانین اقامت و مهاجرت آلمان ارائه میدهد. بخش مهاجرت شرکت مشاوره تجاری آریان در هر یک از طرق مهاجرت و با بهره مندی از تجارب گسترده و تخصصی تیم مجرب متشکل از وکلای دادگستری در آلمان(وکلای معتمد سفارت آلمان در تهران) و وکلای دادگستری ایران و فارغ التحصیلان از بهترین دانشگاه های آلمان در 90% پروژه های مهاجرتی موفق بوده و دارای رفرنسهای بسیاری میباشد. مراجعه کنندگان و متقاضیان بیشماری از طریق ما و با مشاوره دقیق و حرفه ای تیم ما اقامت آلمان دریافت کرده اند.

اساس اُلویت های شرکت مشاوره تجاری آریان بر مهارت های فنی و تخصصی، راه حل های پایدار و مدیریت فرهنگی پی ریزی شده است. خدمات ما ورود شما را به بازارهای جهانی تسریع مینماید.

 

مدیر صفحه:
اين مجموعه توسط سايت اينترنتي

www.arian-consulting.com گرداوري شده است

و کليه حقوق متعلق به آن سايت می باشد.
Arian International Consulting
Im Eichwald 18
69126 Heidelberg
Germany
Telefon: +496221-1866431
Telefax: +496221-1866432
شرکت مشاوره تجاری آریان با شماره 47716/ 32365

و دارالترجمه آریان با شماره 32365/47724

در شهر هایدلبرگ آلمان به ثبت رسیده است.

مدیر عامل: آقای افشین صالحی

خدمات ما

اخذ اقامت (دائم) آلمان

اشتغال به کار (کارت آبی اتحادیه اروپا) از طریق ارزیابی و برابرسازی ارزش مدارک آموزشی و تحصیلی بر اساس ماده 17A قانون اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان از طریق اخذ پذیرش تحصیلی

مشاوره تجاری

خرید کالاهای سرمایه ای مشاوره خرید مدیریت پروژه های تجاری پشتیبانی مذاکرات و معاملات تجاری با شرکای اروپا مدیریت قراردادها مدیریت هیئت های تجاری مدیریت صادرات و واردات وامور گمرکی در آلمان

ترجمه رسمی مدارک

مدارک تحصیلی و ریز نمرات معمولا در ایران ترجمه میشوند. موسسه ما در چارچوب خدمات کاریابی ترجمه کلیه تاییدیه های کاری از کارفرمایان ، مراکز فنی حرفه ای و آموزشی مشتریان خود را توسط متخصصین دفتر اصلی شرکت در آلمان تدوین و طبق استاندارد آلمان تنظیم و به زبان آلمانی ترجمه رسمی مینماید.

آیا به دنبال راهکاری برای اقامت و یا تجارت در اروپا و آلمان هستید ؟